- Tłumiki - tłumiki są ważnym elementem układu wydechowego, który odpowiada za zmniejszenie hałasu wydobywającego się z silnika. Jeśli tłumik jest uszkodzony lub wadliwy, może to prowadzić do zwiększonego hałasu i zmniejszenia wydajności silnika. W takim przypadku konieczna będzie naprawa lub wymiana tłumika.
- System DPF-FAP - systemy DPF-FAP (Diesel Particulate Filter - Filter Anti Pollution) są montowane w silnikach Diesla, aby zmniejszyć emisję cząstek stałych. Jeśli system DPF-FAP jest uszkodzony lub zanieczyszczony, może to prowadzić do zwiększenia emisji cząstek stałych i zmniejszenia wydajności silnika. W takim przypadku konieczna będzie naprawa lub wymiana systemu DPF-FAP.
- Katalizator - katalizator jest elementem układu wydechowego, który odpowiada za zmniejszenie emisji szkodliwych substancji, takich jak tlenki azotu (NOx) i tlenki węgla (CO). Jeśli katalizator jest uszkodzony lub wadliwy, może to prowadzić do zwiększenia emisji szkodliwych substancji i zmniejszenia wydajności silnika. W takim przypadku konieczna będzie naprawa lub wymiana katalizatora.
- Złącza elastyczne - złącza elastyczne są montowane w układzie wydechowym, aby umożliwić ruchomość i elastyczność układu. Jeśli złącze elastyczne jest uszkodzone lub wadliwe, może to prowadzić do wycieku spalin i zmniejszenia wydajności silnika. W takim przypadku konieczna będzie naprawa lub wymiana złącza elastycznego.
- Mocowania - mocowania są ważnym elementem układu wydechowego, który odpowiada za stabilizację i bezpieczne zamocowanie układu. Jeśli mocowanie jest uszkodzone lub wadliwe, może to prowadzić do luźnego układu i wycieku spalin. W takim przypadku konieczna będzie naprawa lub wymiana mocowania.
- Naprawa nieszczelności układu - nieszczelność w układzie wydechowym może prowadzić do wycieku spalin, co stanowi zagrożenie dla zdrowia i życia kierowcy i pasażerów. Konieczna będzie naprawa nieszczelności, aby zapobiec wyciekowi spalin.
- Pomiar spalin - pomiar spalin jest ważnym elementem diagnostycznym układu wydechowego, który